Credocom leverer et regnskab for 2007, der viser et overskud på 525.000 kroner før skat. Det er næsten en tredobling af resultatet fra 2006.
Direktør René Bukrinsky fortæller, at der er sket meget i Credocom i 2007, hvor blandt andet medejer Steen Louis Reinholdt forlod virksomheden og medarbejderstaben blev udvidet fra tre til elleve medarbejdere. Derfor har forhandleren brugt mange kræfter på at forme virksomheden.
»Vi er rigtig glade for vores overskud, især set i lyset af, at vi har investeret meget i fremtiden i 2007,« siger René Bukrinsky.
Han tror derfor på, at 2008 kan blive et endnu bedre år for Credocom.
»Vores succes skyldes også det tætte samarbejde med HP. Det er vores strategi at være loyale med få leverandører, og det har kunne betale sig,« siger direktøren, med henvisning til at firmanavnet Credo betyder troværdighed. Det mener han kunderne har kvitteret for.
Credocoms tætte samarbejde med HP har blandt andet resulteret i, at virksomheden i 2007 modtog HP's gazelle-pris, der gives til forhandlere, der er vokset eksplosivt på HP-siden. Samtidig har virksomheden ansat to sælgere, der var en del af HP Sales Academy.