TDC formår at tiltrække flest kunder inden for områder som mobil, bredbånd og tv, og har gjort det så godt de sidste 12 måneder, at selskabet er vokset med mere end en kvart million kunder. Det betyder, at man har godt otte millioner kunder. Men det er stadig ikke nok, da TDC bliver presset på omsætning og indtjening.
»Det er glædeligt at se, at flere og flere vælger TDC. Det understreger, at vi tilbyder gode produkter og tjenester til danskerne. Men vi har fortsat en stor udfordring med at forbedre vores indtjening, og det arbejder vi målrettet på gennem vores nye strategi,« siger koncernchef og administrerende direktør Jens Alder.
Omsætningen for TDC har dog også været faldende i forhold til tredje kvartal sidste år. Omsætningen faldt til 9,9 milliarder kroner samme periode i år, der svarer til et fald på 1,5 procent. Faldet skyldes det nedadgående fastnet-marked, der som bekendt ikke er, som det har været.