Scannet har haft driftsproblemer siden i mandags, hvor mange af firmaets kunder ikke har haft deres sider eller e-butikker på nettet.
Firmaets direktør fortalte i går til Computerworld, at der var hastighedsproblemer, men at systemet har været kørende hele tiden.
Tager man et kig på iværksætter-portalen Aminos debatforum, bliver denne forklaring ikke taget for gode vare af Scannets egne kunder.
Mister bestillinger
Her kan man blandt andet læse: "Vi har fire netbutikker, som er hostet på Scannets webhotel. De har alle været 100 procent nede siden mandag kl. 12."
Den manglende adgang til nettet har betydet, at e-butikkerne er gået glip af ordrer og omsætning.
"Jeg tør slet ikke tænke på alle de ordrer, vi ikke har kunnet modtage. Håber virkelig, at Scannet yder en eller anden form for kompensation, også selvom de naturligvis fraskriver sig alt i deres betingelser. Det må være det MINDSTE de kan gøre," skriver en frustreret debattør.
Du kan læse Scannet-direktørens forklaring på problemerne her.
Det er selskabets web-hoteller og aktiviteter, der afvikles virtuelt, som har været berørt af problemerne.
Ifølge virksomheden selv hoster den 60.000 domæner.