Måske siger firmanavnet Zynga dig ikke lige umiddelbart det helt store.
Men computerspil-selskabets produkter som FarmVille, Mafia Wars og FrontierVille med over 250 millioner aktive spillere får måske en indre klokke til at ringe.
Og ringe er lige præcis, hvad kasseapparaterne gør hos Zynga.
For med en omsætning på 3,2 milliarder kroner og en vækst på både bundlinje og i medarbejderstaben, er Zynga godt i gang med at vokse sig rigtig stor og fed blot fire år efter, firmaet kom til verden.
Og nu har selskabet ifølge The New York Times indledt fortrolige forhandlinger om at få sprøjtet små tre milliarder venture-kroner ind fra blandt andre T.Rowe Price og Fidelity Investments, hvilket vil øge Zyngas markedsværdi til omkring 55 milliarder kroner.
Samtidig går rygtesnakken på, at Zynga bliver børsnoteret i starten af næste år.
Pengene bobler i sociale netværk
Det er ikke kun Zynga med sine sociale casual games på Facebook, der er i investor-vælten.
Selv samme Facebook fik i sidste måned tilført knap tre milliarder investorkroner fra Goldman Sachs og Digital Sky Technologies. Med en markedsværdi på godt 270 milliarder kroner pønser de på en børsnotering.
Ligeledes har det sociale handelsssite Groupon med kun to år på bagen scoret godt fem milliarder investorkroner for nyligt. Også her taler man nu om børsnoteringer, der i givet fald vil øge firmaets værdi til omkring 80 milliarder kroner.
Til sammenligning er Twitter for nyligt vurderet til at være 55 milliarder kroner værd ifølge The Guardian.
Inden nogen af de andre ryger på børsen, så vil det sociale netværkssite LinkedIn givetvis have forsøgt sig med en børsnotering, hvilket ifølge selskabet selv skal ske inden nytår.