Denne artikel stammer fra det trykte Computerworlds arkiv. Artiklen blev publiceret den Computerworld d. 25. januar 2002.
Comdex er den første rigtige nordiske messe, mener Navision.
- Vi satser stenhårdt på denne første Comdex-messe i Skandinavien. Konceptet lød rigtigt lige fra starten, beliggenheden er rigtig, og efter den første dag er alle vore forventninger indfriet. Navision er også med i 2003, siger marketingchef Malin Nilsson, Navision Sverige.
Navision viste meget tydeligt flaget på Comdex. Ikke det danske flag, for selskabet er internationalt, og derfor var bemandingen både dansk, svensk og norsk.
- Den direkte årsag til, at vi er med på Comdex, er, at de nationale messer i Skandinavien har det hårdt. Antallet af besøgende er støt faldende. I fjor deltog vi på to svenske messer, men denne er den absolut bedste, for publikum er udelukkende professionelle og meget vidende, siger Malin Nilsson.
Navision havde pakket standen ind i partner-løsninger og havde inden messen inviteret en lang række nuværende og - forhåbentlig - kommende kunder til en demonstration af nye løsninger.
Billedtekst: - Hvis man skal på messe, kan man lige så godt bygge en stor stand, siger Navisions
Malin Nilsson.
Foto: Torben Klint