Artikel top billede

Få styr på dit salg og dine kunder

Mange små virksomheder kan blive bedre til at håndtere deres salgsproces og kunder. Se her, hvordan onlinesystemer kan hjælpe dig.

Får du altid fulgt op på de tilbud, som du giver? Går du glip af forretningsmuligheder, fordi du ikke har en struktureret tilgang til potentielle kunder? Får du sendt dine fakturaer til tiden?
 
Som mindre virksomhed har du måske ikke etableret en helt klar proces om tilbudsgivning, ordremodtagelse og fakturering, ligesom din kundepleje måske heller ikke er optimal. Den slags lover de såkaldte CRM-systemer (Customer Relationship Management) at hjælpe dig med.

Før i tiden var CRM-systemer nogle store monstrøse it-systemer som leverandører som SAP, Siebel og Oracle installerede i en virksomhed. En proces, der både kunne være dyr, langvarig og alt for besværlig for små virksomheder.
 
Udgifterne til servere, software, konfigurering og ikke mindst konsulent-assistance har afholdt små virksomheder fra at deltage i CRM-udrulningen.

Men med fremkomsten af online-systemer, som du kan abonnere på mod en månedlig betaling, er prisen faldet betragteligt. 

Business Center giver overblik over de muligheder, et CRM-system giver en virksomhed. På de næste sider ser vi nærmere på et af de mange systemer, som udbydes online, Microsoft Dynamics CRM.

Læs også Business Centers Sådan vælger du det rigtige system.

Sådan kommer du i gang

<div></div>

Struktureret salgsproces




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cyber Security Summit 2024

Hør blandt andet hvordan nogle af Danmarks bedste CISO´er griber deres vigtige opgaver an, hvad kvanteteknologi og AI betyder for sikkerhedsområdet og se hvad det er, som de bedste it-sikkerhedsleverandører arbejder med pt.

29. august 2024 | Læs mere


Industry 4.0 – sådan udnytter du AI og digitalisering til optimering af din produktion.

På denne konference fokuserer på en digitaliseret optimering af processer i produktions- og procesorienterede virksomheder. Herved bliver du f.eks. i stand til at kombinere maskiner med sales forecasting og derved planlægge anvendelsen af produktionsapparat og medarbejderallokering effektivt – samt begrænse materialespild og nedetid ved at optimere produktionsplanlægning og omstilling af produktionsmateriel.

04. september 2024 | Læs mere


Roundtable for sikkerhedsansvarlige: Hvordan opnår man en robust sikkerhedsposition?

For mange virksomheder har Zero Trust og dets principper transformeret traditionelle tilgange til netværkssikkerhed, hvilket har gjort det muligt for organisationer at opnå hidtil usete niveauer af detaljeret kontrol over deres brugere, enheder og netværk - men hvordan implementerer man bedst Zero Trust-arkitekturer i et enterprise set up? Og hvordan muliggør Zero Trust-arkitekturen, at organisationer opnår produktivitetsfordele med AI-værktøjer samtidig med, at de forbliver sikre i lyset af fremvoksende trusler?

18. september 2024 | Læs mere