Klumme: Indenfor rigtig mange brancher står AI til at blive en gamechanger. Hvor langt er jeres virksomhed kommet med at forstå teknologien og de mulige fordele for jer? Husk at fremtiden tilhører de nysgerrige.
22. februar 2018 kl. 13.27 |
læs »
Klumme: Innovationen inden for de ikke-selvkørende biler går rigtigt stærkt for tiden. Her er fem ting, som din (nye) bil vil kunne om blot få år.
14. februar 2018 kl. 11.04 |
læs »
Klumme: Det er nemt at blive forelsket i iværksætter-rollen som hårdtarbejdende natteravn, men her er en samling gode råd fra én, der glemte den vigtigste egenskab for en iværksætter.
6. februar 2018 kl. 14.53 |
læs »
Klumme: Her er de 10 vigtigste bøger, jeg har læst i løbet af det seneste år. De relaterer sig alle til enten innovation, forretningsudvikling eller ledelse i en moderne organisationen, og jeg kan varmt anbefale hver og én.
24. januar 2018 kl. 10.05 |
læs »
Klumme: Tænk ud af boksen, javel. Men lad det ikke blive ved snakken. Her er tip til at spotte de projekter og idéer, det kan betale sig at gøre noget ved først.
16. januar 2018 kl. 09.58 |
læs »
Klumme: Dine kunder ved godt, at de har et problem, men de har valgt at leve med det. Den store opgave for enhver it-sælger i dag er at 'reaktivere' disse problemer og betydningen af dem - og så selvfølgelig at levere en løsning, der skaber ægte værdi.
3. januar 2018 kl. 12.54 |
læs »
Klumme: Virksomheder og organisationer er efterhånden enige om, at udvikling og nytænkning er vigtigt, men hvornår er nok nok? Kan man også have for meget innovation?
4. december 2017 kl. 13.19 |
læs »
Klumme: Jeg har efterhånden oplevet et utal af danske it-virksomheder, hvor det er målsætningerne og de opstillede KPI’er, der står i vejen for den helt store succes.
20. november 2017 kl. 14.42 |
læs »
Klumme: Agilitet er glimrende og har længe været et buzzword indenfor it-branchen. Imidlertid er det mindst ligeså vigtigt, at it-virksomheder og ledere bliver i stand til at skelne imellem hårde og bløde trends.
26. september 2017 kl. 13.30 |
læs »
Danske virksomheder skal blive bedre til at se sammenhængen mellem et socialt ansvar og en god forretning, mener iværksætter Jonathan Løw.
17. oktober 2007 kl. 10.30 |
læs »