Klumme: Lige nu investerer nogle af verdens førende teknologivirksomheder massivt i machine learning og deep learning med det formål, at software skal kunne skrive sig selv. For dig som udvikler eller it-fagperson indebærer det, at du skal begynde at specialisere dig mere.
27. august 2020 kl. 10.12 |
læs »
Klumme: Etablerede virksomheder har 1.700 gange så stor sandsynlighed for at lykkes med nye produkter og forretningsområder end startups. Her er nogle gode råd til at omgå problemet.
17. juni 2020 kl. 10.31 |
læs »
Klumme: Hos os er vi ikke i panik, for vi har valgt at placere vores paniktanker der, hvor sindsroen befinder sig, og i stedet agere på de områder, hvor vi mener, at noget rent faktisk kan ændres.
6. april 2020 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Vi har valgt at lægge hele vores tech-roadmap åbent ud, og det har skabt stor begejstring både internt og ekstern. Vi er ikke bange for, at konkurrenterne skal hugge vores ideer. Vi skal jo ”bare” eksekvere bedre på idéerne end dem. Jeg er faktisk meget mere nervøs for, hvis folk IKKE har lyst til at stjæle vores idéer.
26. februar 2020 kl. 09.25 |
læs »
Klumme: Vi kan ikke forvente af vores hjerner, at de pludselig skal begynde at tænke i spændende nye kombinationer eller fuldstændig genopfinde vores forretningsmodel, hvis de ikke er vant til det. Hvis de ikke er i træning.
30. december 2019 kl. 12.50 |
læs »
Klumme De mest succesfulde ledere og forretningsudviklere bruger hjernen på tre forskellige måder, når de skal skabe virkelig værdi.
23. oktober 2019 kl. 12.58 |
læs »
Sidevisninger, antal følgere på Facebook og antal gennemførte opkald er typiske målepunkter i mange organisationer. Men de data kan være lige så vildledende som vejledende - og føre dig direkte i forfængelighedsfælden. Se her hvordan du undgår den.
24. september 2019 kl. 14.10 |
læs »
Klumme: Ifølge de seneste studier er den kapital, som en startup i gennemsnit har til rådighed, mellem 25-50.000 danske kroner. Det er ikke ret mange penge, så hvordan udnytter man dem bedst? Hvilke værktøjer og teknikker kan man benytte sig af? Det får du her mine tre bud på.
30. august 2019 kl. 10.06 |
læs »
Klumme: Værdier som kundecentreret og kundenær bør kunne understøttes med fem konkrete handlinger, som har bevist værdien i praksis igennem den seneste måned. Eller ser det pseudo-værdier, som straks skal skrottes.
7. august 2019 kl. 12.46 |
læs »
Klumme: Der er kun en ting at gøre, når du føler en mangel på motivation.
19. juni 2019 kl. 10.00 |
læs »