SOCIALE MEDIER: Flere eksperter mener, at det umiddelbart er en dårlig investering at bruge penge på social marketing.
23. juli 2012 kl. 07.39 |
læs »
Flere og flere virksomheder tænker i dag sociale medier ind i forretningen. Men nogle gange skal man måske bare lade nye tiltag passere. Mange har i hvert fald ikke fået fuldt udbytte. Læs og lær, hvordan du ikke skal gøre.
20. juli 2012 kl. 13.27 |
læs »
Den aarhusianske ERP-forhandler fortsætter ekspansionen og køber sig ind i C5-forhandler fra Horsens.
20. juli 2012 kl. 12.00 |
læs »
En enkelt dansk forhandler blev hevet frem i rampelyset og rost foran Microsofts 15.000 partnere i Toronto i sidste uge.
20. juli 2012 kl. 07.14 |
læs »
Telekoncernen har to hårde år bag sig med betydelige underskud på bundlinjen. Det får nogle til at spørge, om vi nærmer os enden på Telekæden? Svaret er nej, da CRN spørger koncerndirektør Rolf Ovesen.
19. juli 2012 kl. 16.17 |
læs »
Danske Thomas Kragh er blandt de første it-serviceforhandlere, der har satset på at sælge service på abonnement. Her fortæller han, hvorfor den anderledes forretningsmodel også kan være en fordel for dig.
19. juli 2012 kl. 13.37 |
læs »
SOCIALE MEDIER: Tænk kundeservice, rekruttering, sælgerkontakt og samarbejde på en ny måde. De mange sociale medier har stort uudnyttet potentiale i en professionel kontekst.
19. juli 2012 kl. 08.02 |
læs »
Den nordiske Expert-koncern har ekspanderet på nettet de senere år. Alligevel består de mere end 700 fysiske butikker, lover koncerndirektør.
18. juli 2012 kl. 15.59 |
læs »
Den lille jyske service-forhandler har valgt en atypisk forretningsmodel på det danske it-marked. Faktisk er modellen så unik herhjemme, at Kragh-IT efterlyser ligesindede at konkurrere med.
18. juli 2012 kl. 13.01 |
læs »
Computerproducenten er så godt som sikret en trecifret millionomsætning på en ny SKI-aftale.
18. juli 2012 kl. 07.47 |
læs »