Klumme: Tidsbegrænsede, lokale tilbud sendt som e-mail har vist sig at være en effektiv salgsform. Vil du kunne tjene penge på den?
5. juli 2011 kl. 07.00 |
læs »
Klumme: Twitter er først, Twitter er bedst. Intet slår Twitter. Se her hvorfor.
24. maj 2011 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Åh, hvor bliver man hurtigt hooked på de små barcodes. Dem skal vi da have nogle flere af.
19. april 2011 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Medierne er blevet forhandlere af de samme varer, som deres annoncører sælger. Godt eller skidt? Få et bud her.
24. marts 2011 kl. 15.42 |
læs »
Klumme: Aviserne skal formidle den direkte kontakt mellem køber og sælger. Så får læserne tilbud, der interesserer dem, sælgerne får interesserede købere, og medierne får flere penge.
28. februar 2011 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Medier over hele verden kappes om at udvikle apps. De udvikler apps til telefoner, podder og padder af én eneste grund: Apps kan tage penge for indholdet. Men det er også dyrt at lave apps.
27. januar 2011 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Medierne skal lære at arbejde på internettets præmisser. Se hvordan.
13. december 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Den direkte relation mellem udgiver og læser, mellem virksomhed og kunde risikerer at forsvinde.
29. november 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: For mig er drikkepenge noget, jeg giver ud fra en følelse af glæde over god behandling. Nu er det pludselig noget, jeg bliver afkrævet - for ingenting.
29. oktober 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: I Danmark må alle sige, hvad de vil, og det er ikke kun godt. Den vigtige debat om samfundet drukner i alle jeres perfide, småtskårne og selvcentrerede kommentarer.
18. oktober 2010 kl. 10.00 |
læs »