Martin Thorborg

Tidligere Journalist, klummeskribent eller blogger

Linkedin

Se Martin's LinkedIn profil

81 artikler på Computerworld

Martin Thorborg

Køb en e-butik

25. maj 2007 kl. 00.00 | læs »

Omsæt flere varer gratis

Klumme: Der findes billige muligheder for at forøge omsætningen væsentligt, uden at det koster penge i det lange løb.

14. maj 2007 kl. 10.00 | læs »

Dårligt sprog koster omsætning

Klumme: Stavefejl og dårligt dansk underminerer tilliden til en e-butik. Sørg derfor for at have et korrekt sprog på dit website.

30. april 2007 kl. 10.00 | læs »

Angrib dig selv og få succes

Klumme: Små ændringer i en e-butik kan have voldsomme konsekvenser – både positive og negative. Derfor er det en god ide at få nogle friske øjne på tingene.

16. april 2007 kl. 10.00 | læs »

Angrib dig selv

13. april 2007 kl. 00.00 | læs »

Vær på fornavn med din målgruppe

Klumme: En måde at visualisere sin målgruppe på er at skabe fiktive personer, der kan fungere som arketyper for kunderne.

26. marts 2007 kl. 10.15 | læs »

Det er meget simpelt: God service er god forretning

Klumme: Det er god service, at man giver kunden, ud over hvad denne forventer. Så simpelt er det. En gratis pose eller en pæn indpakning kan gøre hele forskellen.

12. marts 2007 kl. 10.00 | læs »

God service er god forretning

9. marts 2007 kl. 00.00 | læs »

Kunderne må ikke fare vild i e-butikken

Klumme: E-købmænd ser ofte deres butik fra deres egen vinkel og ikke fra kundernes. De tager udgangspunkt i deres egen forretning og deres egne behov, og det er så godt som aldrig der, hvor kunderne befinder sig.

19. februar 2007 kl. 10.15 | læs »

Lad nu være med at opføre dig som en amatør

Klumme: Man bliver nødt til gøre det ordentligt, hvis man vil sælge noget i en net-butik. Kunderne er som udgangspunkt skeptiske, og derfor er det fy at opføre sig som en amatør.

29. januar 2007 kl. 10.15 | læs »