25. maj 2007 kl. 00.00 |
læs »
Klumme: Der findes billige muligheder for at forøge omsætningen væsentligt, uden at det koster penge i det lange løb.
14. maj 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Stavefejl og dårligt dansk underminerer tilliden til en e-butik. Sørg derfor for at have et korrekt sprog på dit website.
30. april 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Små ændringer i en e-butik kan have voldsomme konsekvenser – både positive og negative. Derfor er det en god ide at få nogle friske øjne på tingene.
16. april 2007 kl. 10.00 |
læs »
13. april 2007 kl. 00.00 |
læs »
Klumme: En måde at visualisere sin målgruppe på er at skabe fiktive personer, der kan fungere som arketyper for kunderne.
26. marts 2007 kl. 10.15 |
læs »
Klumme: Det er god service, at man giver kunden, ud over hvad denne forventer. Så simpelt er det. En gratis pose eller en pæn indpakning kan gøre hele forskellen.
12. marts 2007 kl. 10.00 |
læs »
9. marts 2007 kl. 00.00 |
læs »
Klumme: E-købmænd ser ofte deres butik fra deres egen vinkel og ikke fra kundernes. De tager udgangspunkt i deres egen forretning og deres egne behov, og det er så godt som aldrig der, hvor kunderne befinder sig.
19. februar 2007 kl. 10.15 |
læs »
Klumme: Man bliver nødt til gøre det ordentligt, hvis man vil sælge noget i en net-butik. Kunderne er som udgangspunkt skeptiske, og derfor er det fy at opføre sig som en amatør.
29. januar 2007 kl. 10.15 |
læs »