Avatar billede Line123 Nybegynder
12. november 2014 - 10:44 Der er 1 kommentar

Markering

Hej, jeg har et virkelig irriterende problem.
Min computer er begyndt at markere alt, dvs. tekst, hele sider osv.
Ex. Hvis jeg skriver noget, kan den begynde at markere teksten, så det vil blive slettet, så snart jeg trykker et nyt bogstav ned.
Det har aldrig været sådan før, min mus har en fin hastighed, den hakker ikke, tastaturet virker fint, men den er meget følsom når det kommer til at markere, et klik og den begynder at markere, frem for at man normalt dobbeltklikker.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. november 2014 - 11:50 #1
Hej og velkommen til.
Når du ellers skal åbne mapper og andre ting, er det så sådan at det nu kan gøres med enkelklik?
Prøv evt at gå i kontrolpanelet under mappeindstillinger og se hvad musen er indstillet til.