Avatar billede pepsiman Juniormester
11. november 2014 - 09:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

print spooler starter ikke i win 7

Hej.

Jeg har problemet med spooler og har prøvet at løse indefra i tjenesten,hvor start og stop ligger i.

Jeg klikkede på start,så opstod popup:

"Tjenesten print spooler på local computer kunne ikke startes.

Fejl 1503: Tjenesten svarede ikke på en start eller kontrolanmodning inden for det forventede tidsinterval"

genkender du/I det sådan besked? Håber at I kan svare på det

Jeg kan stadig se at print spooler er ved i gang med indlæs fil.. i tjenesten men alligevel sker det ingenting..som om spooler er død.

hvad skal jeg gøre?

forhånden tak

Mvh
Ole
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2014 - 17:44 #1
Har du en win 7 cd?

Har du kunne du prøve at tjekke dine systemfiler for fejl med sfc /scannow:
http://www.sevenforums.com/tutorials/1538-sfc-scannow-command-system-file-checker.html
Brug "option two"
Avatar billede pepsiman Juniormester
11. november 2014 - 19:55 #2
ja,jeg har.
prøver at installe i morgen
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2014 - 20:50 #3
Super.
Hvis det ikke løser problemet prøv at køre en chkdsk også:
http://www.w7forums.com/threads/how-to-use-chkdsk-check-disk.448/
Avatar billede pepsiman Juniormester
12. november 2014 - 09:39 #4
Det virkede igen efter win 7 repair :)

Vil du have point?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2014 - 15:53 #5
Det var da fint :-)
Lægger et svar her.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2014 - 21:52 #6
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede pepsiman Juniormester
26. november 2014 - 14:33 #7
fin video og jeg har mange gange prøvet at afgav pointer ud :) hav det godt