Avatar billede Ladzeeee Nybegynder
07. november 2014 - 14:57 Der er 6 kommentarer

problemer med tastatur

hej jeg har et logitech diNovokeyboard, og jeg undrer mig rigtigt meget, da alle genvejs taster dur, men bogstaver samt tal ikke dur og mange af gennemvejstasterne sidder også på mange af tallene så knappen burde sådan set virke. Samtidig når jeg sætter et andet tastatur til og trykker capslock så lyser logitech tastaturets caps lock også.

er der nogle der kan give et svar på dette?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2014 - 17:15 #1
er taster på det andet ok?
Avatar billede Ladzeeee Nybegynder
07. november 2014 - 17:16 #2
ja de skriver helt fint det er også sådan et rigtigt gammelt tastatur det andet som ikke er usb.
Avatar billede Ladzeeee Nybegynder
07. november 2014 - 17:19 #3
*det
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2014 - 17:34 #4
Ligger du inde med et andet logitech sæt? Ikke nødvendigvis samme model. Bare så du kan teste om andet logitech virker, om dinovo virker med anden modtager, om andet tastatur virker med dinovo modtager.
Ellers er det nok i kontrolpanel og enhedshåndtering at slette usb under system, genstarte, og satse på, at Windows retter op med genindlæsning af drivere når den finder usbenheder.
Avatar billede Ladzeeee Nybegynder
07. november 2014 - 18:21 #5
det gøre jeg desværre ikke nej :( og det med kontrol panelet synes jeg også at jeg har prøvet, men må jo lige prøve igen, ellers tænker jeg på om en formatering af maskinen kunne gøre det.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2014 - 20:35 #6
Evt først prøve dit sæt på en andens pc. Hvis det er ok der, så kan din Windows repareres. Fucker det op, så er det hardware-fejl.
Du kan evt også lige prøve at gå i bios fra start - hvis det virker der, så er det Windows-driver, der er i udu ( kan redes med rep af win). Virker det ikke i bios, så igen hardware-fejl.