Avatar billede drigger12 Nybegynder
07. oktober 2014 - 10:35 Der er 2 kommentarer

Javascript on site edit

Hej allesammen.
Jeg har for noget tid siden fået en opgave om at lave en hjemmeside. På den side ville jeg gerne lave et lidt anderledes admin panel. Så jeg tænkte et On site edit panel hvor jeg kan double klik på teksten jeg vil redigere. Jeg har derfor fået skrevet scriptet til det. Men det virker ikke helt, da når jeg klikker på teksten skifter det til et input felt jeg kan også godt rediger den første men efter jeg har double klikket på den næste tekst tager den den value der fra og kopier det over i den første jeg sad i.

Jeg har vedlagt en js fiddle så i kan se koden. http://jsfiddle.net/x6e16d3n/3/
Avatar billede drigger12 Nybegynder
07. oktober 2014 - 11:39 #1
Har fundet ud af det
Avatar billede conz Juniormester
13. oktober 2014 - 17:40 #2
Husk at lukke spørgsmålet, og beskriv endelig hvad du fandt ud af, så andre kan få glæde af det =)