Avatar billede prodigychild Novice
05. oktober 2014 - 17:32 Der er 1 løsning

MacBook Pro mid 2010 vs. iMac late 2009

Jeg er blevet tilbudt evt. at bytte min MacBook Pro til en iMac.

Specs på MacBook

2.54 GHz Core 2 Duo
8gb ram (opgraderet fra 4 gb)
GeForce 320M 256mb dedikeret hukommelse
Standard 1 TB harddisk. (sat i efterfølgende)

Specs på iMac

3.06 GHz Core 2 Duo
4 gb ram (flytter ram med hvis de passer, så 8 gb)
GeForce 9400M
500 gb Harddisk (bytter HDD hvis de passer)

Skal bruge computeren til at redigere billeder i Lightroom og Photoshop CC. Hvad tænker i. Vi det være en god del at bytte for mig. iMac har også IPS teknologi i skærmen, samt det er en 21,5 tommer skærm. Min MacBook er 13 tommer. De vil skulle køre de sidste nye OSX.
Anyone?

Mvh
Carsten
Avatar billede prodigychild Novice
03. april 2015 - 09:09 #1
Har bygget mig en brugt pc i stedet og købt en brugt skærm med IPS panel. Det fungerer fint.