Oprettelse af kalenderløsning til flere brugere
Fik forleden et opkald fra min nabo som har et meget specifikt behov for en kalender løsning.Kunne godt bruge lidt input fra eksperterne på området da jeg ikke selv har den store viden på netop det område.
Det er vigtigt at der er tale om et setup som er stabilt, hurtigt og til en fornuftig pris, men det behøver ikke at være en gratis løsning hvis der er løsninger der er mere stabile og koster lidt.
Han bruger Outlook 2010 på sin PC med Windows 7.
* Der er behov for 3 kalendere i Outlook (Privat, Firma og
arrangementer)
* Når han opretter en aftale på sin Iphone/Ipad skal aftalen
dukke op i Outlook kalenderen
* Når han opretter aftaler i Outlook kalenderen skal de dukke op
på Iphone/Ipad kalender
* Der er 2 ansatte som skal have adgang til
kalenderen "Arrangementer" og ikke de 2 andre kalendere
* De 2 ansatte skal også kunne oprette og slette aftaler via
Iphone/Ipad
* Der skal være adgang til outlook kalenderen fra endnu en PC
som er placeret et andet sted i virksomheden
Håber ovenstående er til at forstå ellers må jeg forsøge at uddybe.
Er der en der kan komme med en anbefaling til et godt og stabilt setup ?