Avatar billede mikkeer Nybegynder
17. august 2014 - 20:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Crasher efter jeg har reinstalleret Windows 7

Hej eksperter..

Min problem lyder på at jeg har fået en computer ind ad døren som jeg skulle hjælpe med at lave..

Pc'en havde fået en virus som havde overtaget computeren.
Jeg valgte at formatere skidtet og starte forfra, men det har nu resulteret i at computeren fryser. Den virker fint i fejlsikret tilstand, men ved normal opstart fryser den ligeså snart skrivebordet kommer frem.. Den kan dog også indimellem komme på i gang på skrivebordet, men ikke i mere end 1 min, så fryser den igen.. Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede sergei_ Juniormester
17. august 2014 - 22:39 #1
Du må ha' gjort et eller andet forkert. Kobl alting fra (undtagen skærm mus og tastatus) og genstart igen. Husk at tage DC/DVD ud.

Jeg har hørt at nogle at de drilske virus'er kan lægge sig på bios eller på skærmen, men har aldrig nogensinde oplevet det selv. Tror mere på at noget andet driller.  Evt. prøv med en anden skærm.
Avatar billede mikkeer Nybegynder
17. august 2014 - 23:11 #2
Alt er koblet fra.. Der er kun mus, tastatur og skærm.. Computeren virkede fint med skærmen før reinstallering. Dvd er også pillet ud.. Nu går den først i stå ligeså den skal arbejde en smule, altså installere ting osv.

Min mistanke lyder lidt på en defekt HDD..
Avatar billede mikkeer Nybegynder
22. august 2014 - 20:35 #3
Lukket