Avatar billede Emil3129 Novice
17. august 2014 - 19:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg efterlyser et lyd program som gør.....

Hej jeg vil høre om man kan få et program som gør at mit musik fra spotify kommer over på mine højtalere og alt andet kommer igennem mit headset er træt af at skifte..
Avatar billede Antlars Novice
17. august 2014 - 20:19 #1
Du er åbenbart også træt af at lukke spørgsmål.

Prøv lige at kigge her: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Emil3129
Avatar billede Emil3129 Novice
17. august 2014 - 21:21 #2
Antlars det er totalt off topic mine spørgsmål er kommet for at blive.
Avatar billede Antlars Novice
17. august 2014 - 21:44 #3
Emil prøv at læse her på siden:
En bruger brokker sig over alle de point jeg har ude...

Grunden til det er meget simpel: Der er en lang række brugere herinde der hjælper med at alt kører så let og smertefrit som muligt.

Det kan godt være frustrerende at se en bruger, som ikke viser respekt for det arbejde der ligger bag et svar, og som undlader at lukke eller følge op på sine spørgsmål.

Herudover er der en lang række kompetente og erfarne brugere der - alene af den grund at du har så mange point ude - ikke vil hjælpe dig med dit spørgsmål, idet du giver udtryk for, at du er ligeglad med deres hjælp.

Tip: brug lidt tid på at lukke dine gamle spørgsmål, del de point ud der skal deles ud. Du kan finde de spørgsmål du har oprettet nederst i din profil.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede Emil3129 Novice
17. august 2014 - 22:51 #4
Prøv og hør hvis folk har problemer går de ind på den her side og søger efter dem så ser de hov ham der Emil har samme problem så kan de lige læse svarende hvis jeg sletter dem kan ingen se mit problem...
Avatar billede keysersoze Guru
17. august 2014 - 23:21 #5
Jeg tror at du har misforstået en del i dette forum - at lukke et spørgsmål betyder ikke at det forsvinder herfra, det betyder at der bliver uddelt point til dem der har hjulpet dig så andre kan se at det er afsluttet samt se hvad den korrekte løsning er. Kun i absolutte særtilfælde kan en (co)admin slette noget herfra - så få du lukket dine gamle spørgsmål så vi kan se at du værdsætter hjælpen.