Avatar billede henrik_40 Juniormester
11. august 2014 - 14:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pludselig opstået scriptfejl

Hejsa
Jeg ved ikke om det har nogen sammenhæng, men efter at jeg har opdateret min Visual Studio 2013 med ServicePack 3, får jeg nu et hav af javarscript-fejl. Feks:

Linje: 65
Fejl: Objektet understøtter ikke egenskaben eller metoden 'bind'

Det skulle angiveligt være denne funktion:
,e(u,0,u.length,null,g.bind(null,i))

... og hele linje 65:
(absolut volapyk for mig.. håber nogen kan hjælpe mig)
try { this.addExtension("Microsoft.VisualStudio.Web.BrowserLink.HtmlMappingExtensionFactory", (function(n,t){function k(){var b=this,w=function(n,i){var e,r,u,o;if(!i)return null;if(e=f(i),e)return e.selectorData==n?e:null;if(t(i).is(n.selector)){if(r=null,n.parent){for(u=i.parentElement,o=n.selector.split(">").length-1;o>0;o--)u=u.parentElement;s(n.parent,u)&&(r=t(i.parentElement).children(n.selector))}else n.descendant?t(i).find(n.descendant.selectorData.selector).each(function(i,u){if(s(n.descendant,u))return r=t(u).parents(n.selector),!1}):r=t(n.selector);r&&v(n,r)&&(r.each(function(t,i){if(!p(i)){var u=t%n.elements.length,r=n.elements[u];r&&a(i,r)}}),n.isInTemplateLike||d(n))}return f(i)},s=function(n,t){return w(n.selectorData,t)==n},nt=function(n){for(var u,r,t=0;t<i.length;t++)if(u=i[t],u&&(r=w(i[t],n),r))return r;return null},e=function(n){var t=f(n);return t?t:nt(n)},l=function(n,t,i){if(n<r.length){var u=r[n];if(u)return{sourcePath:u,startPosition:t,length:i}}return null},y=function(t,i){t&&(i==null&&(i=!0),n.invoke("selectRange",t.sourcePath,t.startPosition,t.length,i))},tt=function(n,t,i){return n.sourcePath.toLowerCase()!=t.toLowerCase()?!1:n.startPosition>i?!1:i-n.startPosition>n.length?!1:!0},g=function(n,t,i){var r=n.start,f=n.length,o=r+f,e=n.startTag||0,s=r+e,u=t-i;r>=t?u>=o?(r=t,f=0,e=0):u>r?(f=o-u,r=t,e=u>=s?0:s-u):r+=i:s>t?(u>s?e=t-r:e+=i,u>o?f=t-r:f+=i):o>t&&(u>o?f=t-r:f+=i),n.start=r,n.length=f,n.startTag&&(n.startTag=e)},k=function(n,t){for(var f,e,i,r;t.length>=2;)for(f=t.shift(),e=t.shift(),i=0;i<u.length;i++)r=u[i],r.sourceIndex==n&&g(r,f,e)},c=function(t,i){if(t<r.length){var u=r[t];n.invokeAsync("getChangesInFile",u).continueWith(function(n){k(t,n),c(t+1,i)})}else i()};this.getCompleteRange=function(n){var t=e(n);return t?l(t.sourceIndex,t.start,t.length):null},this.getStartTagRange=function(n){var t=e(n);return t&&t.startTag?l(t.sourceIndex,t.start,t.startTag):null},this.selectCompleteRange=function(n){y(b.getCompleteRange(n))},this.selectStartTagRange=function(n){y(b.getStartTagRange(n))},this.canMapToSource=function(n){return e(n)!=null},this.ensureUpToDateAsync=function(n){n&&h.push(n),o||(o=!0,c(0,function(){var t=h,n;for(h=[],o=!1,n=0;n<t.length;n++)try{t[n]()}catch(i){}}))},this.getElementAtPosition=function(n,i){for(var f=null,o=null,r,e=0;e<u.length;e++)r=u[e],r.start<=i&&r.length>=i-r.start&&(f==null||f.length>r.length)&&(f=r);return f&&t(f.selectorData.selector).each(function(n,t){if(s(f,t))return o=t,!1}),o}}var l=!1,r=[],o=!0,h=[],u=[],i=[],f=function(n){return n?n.__browserLink_sourceMapping||null:null},p=function(n){return f(n)!=null},a=function(n,t){n&&(n.__browserLink_sourceMapping=t)},v=function(n,t){return n.isTemplateLike||n.isParentTemplateLike?t.length%n.elements.length==0:t.length==n.elements.length},c=function(n){var r,o,e,t,f,h,u,s;for(i.push(n),r=i.length-1;r<i.length;r++)for(o=i[r],e=0;e<o.elements.length;e++)if(t=o.elements[e],t){for(f=0;f<t.children.length;f++)h=t.children[f],i.push(h);for(u=0;u<t.ancestors.length;u++)s=t.ancestors[u],i.push(s)}},d=function(n){for(var t=0;t<i.length;t++)i[t]==n&&(i[t]=null)},nt=function(n){return t(n)},g=function(n,i){for(var u=t(n),f=i.split(">"),r=0;r<f.length;r++)u=u.children(f[r]);return u},b=function(n,i){return t(n).parents(i)},y=function(n,t){var i=t(n.selector);v(n,i)?(i.each(function(t,i){var o=t%n.elements.length,r=n.elements[o],u,f;r!=null&&(a(i,r),u=r.children,e(u,0,u.length,null,g.bind(null,i)),f=r.ancestors,e(f,0,f.length,null,b.bind(null,i)))}),n.isTemplateLike&&c(n)):c(n)},e=function(n,t,i,r,u){for(var f=t;f<t+i;f++){if(f>=n.length){r&&r();return}y(n[f],u)}t+i<n.length&&setTimeout(function(){e(n,t+i,i,r,u)},5)},w=function(n,t){e(n,0,10,t,nt)},s=function(n){var v=[],l,o,i,a,e,t,f,h,r,c;if(n)for(l=0;l<n.length;l++)for(o=n[l],i={selector:o[0],elements:[],isTemplateLike:!1},v.push(i),a=1;a<o.length;a++){if(e=o[a],t=null,e){for(f=e[0],h=e.length>=2?e[1]:{},t={selectorData:i,sourceIndex:f[0],start:f[1],length:f[2],startTag:f.length>=4?f[3]:null,children:s(h.children),ancestors:s(h.ancestors)},h.templateLike&&o.length==2&&(i.isTemplateLike=!0,i.isInTemplateLike=!0),r=0;r<t.children.length;r++)t.children[r].parent=t,t.children[r].isParentTemplateLike=i.isTemplateLike,t.children[r].isInTemplateLike=i.isInTemplateLike;for(c=0;c<t.ancestors.length;c++)t.ancestors[c].descendant=t;u.push(t)}i.elements.push(t)}return v};return n.addSharedService("sourceMapping",new k),{onConnected:function(){if(!l&&n.initializationData&&n.initializationData.requestId){var i="~/__browserLink/requestData/"+n.initializationData.requestId;n.invokeAsync("resolveUrl",i).continueWith(function(i){i&&t.ajax(i,{dataType:"json",data:{version:2},cache:!0,success:function(t){l=!0;var i=s(t.map);w(i,function(){n.invokeAsync("resolveSourceFilePaths",t.files).continueWith(function(t){r=t,o=!1,n.sourceMapping.ensureUpToDateAsync(null)})})}})})}}}})); } catch(e) { this.log("Invalid extension script encountered for extension 'Microsoft.VisualStudio.Web.BrowserLink.HtmlMappingExtensionFactory'."); return; }
Avatar billede henrik_40 Juniormester
11. august 2014 - 14:42 #1
Måske en hjælp til hjælp:

Jeg kan se at det er den samme fejl, som kommer flere steder ;)
Avatar billede henrik_40 Juniormester
12. august 2014 - 10:10 #3
Så jeg svarer selv.