Avatar billede MadsHaupt Juniormester
09. august 2014 - 17:02 Der er 4 kommentarer

Visuel harddisk

Jeg vil gerne prøve at programmer en form for visuel harddisk, men til har jeg brug for at vide hvordan sådan et filsystem egentlig er bygget op, altså strukturen i det.

Bare kom med nogle bud, jeg tar glædeligt imod forslag og bud på det.

På forhånd tak. :)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2014 - 17:26 #1
Den simple uden sikkerhed er fat 16/32. http://en.m.wikipedia.org/wiki/File_Allocation_Table
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
09. august 2014 - 22:44 #2
Det ser meget lovene ud, men jeg tar gerne imod flere bud.

Skriver tilbage igen når jeg får læst artiklen.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
24. august 2014 - 15:46 #3
Jeg har fundet denne artikel som er meget brugbar sammen med den artikel du linkede til.

http://tutafuta.com/2011/05/26/programming-how-to-create-your-own-file-system/

claes57 skriv et svar så får du point.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
14. oktober 2014 - 09:36 #4
Det ser ikke ud til at der er flere bud.

claes57 skriv et svar så får du point.