Avatar billede endurancel Novice
05. august 2014 - 13:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Cloud

Hej
Jeg er ved at se på et sted, hvor jeg kan opbevare mine filer og fotos, således at jeg ikke skal have filer mv. til at ligge på min pc.

I den forbindelse har jeg fundet skydrive, hvor jeg netop kan gemme alt i skyen. Og jeg kan også gemme fotos direkte fra min iphone. Præcis hvad jeg ønsker.

Problemet er, at jeg har omkring 100GB fotos og dokumenter, som skal ligge i skyen.
Der kan skydrive business så bruges, og endda til en fornuftig pris, men denne løsning (business) kan der ikke tages backup af fotos fra min iphone.

Er der andre der er stødt på samme udfordring, og evt. har en god løsning?

mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
05. august 2014 - 13:23 #1
Du kan opdele, så dok ligger på onedrive (tidl skydrive), og billeder på flickr.com
Så har du 1tb plads gratis til billeder, og skal kun finde plads til dok.
Avatar billede endurancel Novice
05. august 2014 - 13:35 #2
Er Flickr.com sikkert, og kan fastholdes fotoet sin opløsning mv.?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. august 2014 - 13:53 #3
ved intet om det
http://en.wikipedia.org/wiki/Flickr
det er ejet af yahoo nu, og du skal måske have en yahoo-konto
Jeg ved ikke, om man kan vælge privat/offentligt på billeder - det er jo ikke alt man vil dele med andre.
Avatar billede endurancel Novice
06. august 2014 - 07:46 #4
claes57 send et svar, så giver jeg points.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. august 2014 - 07:59 #5
Bare luk selv
Avatar billede endurancel Novice
06. august 2014 - 11:21 #6
lukket