Avatar billede 01hjorth Nybegynder
26. juni 2014 - 23:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Router i udlandet

Hej.

Dette er muligvis et lidt dumt spørgsmåll men alligevel.
Jeg står og skal med min familie til mallorca i et lejet hus om to dage og har her i sidste øjeblik fundet ud af at internettet dernede kun er en kabelforbindelse. Ææhm og det er jo lidt noget møg eftersom alle vores enheder er trådløse. Så jeg tænkte at en nødløsning kunne være at tage vores router hjemmefra med derned og sætte den til. Umiddelbart kan jeg ikke se nogen hindringer i det men alligevel vil jeg høre jer om der kunne være nogle? Andet signal eller lign?

Da jeg selv er ret blank på netværk håber jeg i kan hjælpe :)
Avatar billede Antlars Novice
27. juni 2014 - 11:30 #1
Jeg tror du har fået forkert information. Der er masser af trådløs,-samt gratis "hot-spots" i diverse byer.
http://www.mallorca.dk/internet/
Avatar billede 01hjorth Nybegynder
27. juni 2014 - 23:02 #2
Og jeg tror desværre du mislæste mit spørgsmål. Med kabelforbindelse mener jeg LAN-forbindelse i huset . Altså at der ikke er tilsluttet en wifi router og dermed kun er mulighed for internet forbindelse via LAN-kabel i en port på en pc. Internet udenfor huset er irrelevant i mit tilfælde.

Desuden har jeg fået mit spørgsmål besvaret andetsteds og vælger derfor at lukke denne tråd.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. juni 2014 - 17:58 #3
Hvad var svaret på dit spørgsmål så?