Avatar billede doktoren001 Juniormester
18. juni 2014 - 12:46 Der er 2 kommentarer

Uge dag i Lotus Notes

Hej,

Vi bruger Lotus Notes på mit arbejde, og jeg har lidt problemer med opsætningen. Når jeg klikker på min inbox får jeg alle mine mails i en lang liste, sorteret efter data, da det er det jeg har valgt. Jeg kunne dog godt tænke mig at få nogle "overskrifter" ind med ugedag. Så jeg kan se hvad der er kommet idag, igår, i forgårs osv. Jeg ved det kan lade sig gøre, men ikke hvordan man sætter det op.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe.

På forhånd tak.
Avatar billede Dorthe1980 Nybegynder
23. marts 2015 - 11:50 #1
Når du er i inboxen, kan du se hvem mailen er fra, hvad emnet er og hvilken dato du har modtaget den.
Hvis du klikker på Dato, burde du få dine mails sorteret datovis med den nyeste øverst og den ældste nederst.

Men hvordan du kan opsætte den til at sortere i ugedage, ved jeg ikke.
Avatar billede Celau Praktikant
30. maj 2016 - 20:53 #2
Hej Doktor
Nu skriver du ikke hvilken version af Notes i bruger, men i version 9.0 (seneste major release) kan du - når du står i din inbox - klikke på menuen 'Show' i oppe i højre hjørne, og derfra vælge 'Group By Date'.
Herefter vil de være sorteret/grupperet efter Today, Yesterday, Last Week etc...

Mvh
Jesper