Avatar billede Jolles Professor
04. juni 2014 - 16:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar nyt batteri. Erfaringer ønskes

Min Asus eeepc seashell har efterhånden kun 2 timers batteritid tilbage. Hvordan er erfaringerne med nye batterier ude i dette højlærde forum?
Helst ikke kommentarer om at haaha, hvorfor bruger du ikke...., men gerne svar på mit spørgsmål
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2014 - 20:55 #1
Alle batterier, der genoplades, mister kraft som tiden går. X antal opladninger, og der er ikke meget piv tilbage. Skift til ny batteri-pakke vil bringe den tilbage til 'som ny'. Bare husk, at første gang skal den lades helt op før du tager den i brug.
Avatar billede Antlars Novice
05. juni 2014 - 08:47 #2
Generelt er de for dyre. Det kan godt betale sig at lede lidt på nettet efter "tilbud". -Dog skal du lige tage højde for om de har samme kapacitet og kvalitet, -samt hvis du køber hjem fra lande udenfor EU, skal der betales en "import-told". Men man kan alligevel godt spare et par hundrede kroner.
Avatar billede finb Ekspert
05. juni 2014 - 13:32 #3
Overvej:
Er nyt batteri så dyrt,
og din pc så gammel,
at det kan betale sig at købe ny pc ?
Avatar billede Jolles Professor
11. juni 2014 - 20:32 #4
Claes67 læg et svar
Avatar billede Jolles Professor
25. juni 2014 - 07:45 #5
Claes har ikke svaret, så jeg trækker spørgsmålet tilbage