Avatar billede viblau Nybegynder
02. juni 2014 - 20:23 Der er 4 kommentarer

forbind bærbar til tv

Hej!
Jeg har en bærbar HP pavilion g7
Windows 7 Home Premium 64-bit Service Pack 1
Intel(R) Core(TM) i5-2450M CPU @ 2.50GHz
Grafikenhed 1:
AMD Radeon HD 7400M Series
Grafikenhed 2:
Intel(R) HD Graphics 3000
Alle driver er opdateret i weekenden-
Mit problem er at jeg ikke får billede frem når jeg tilslutter den til mit Panasonic tv, både under skærmindstillinger og lyd kan den se mit tv, men der kommer ikke noget billede, har prøvet alle de skærm indstillinger der er mulige?
Har også en Sony og acer pc der virker det med det samme uden at skulle fortage sig andet end sætte HDMI kablet til, har ledt og læst alt hvad jeg kan finde på nettet om problemet, så nu jeg kørt helt fast 
Avatar billede kurtba Ekspert
02. juni 2014 - 23:40 #1
Prøv at forbinde kablet mens tv og pc er slukket og start det herefter. Det har jeg set være nødvendigt nogle gange.
Avatar billede viblau Nybegynder
03. juni 2014 - 05:34 #2
det er også prøvet :)
03. juni 2014 - 11:58 #3
... og TV siger bare "Intet signal" ???

Du kan evt. fedte lidt med opløsningen på PC'ens skærm ???
Avatar billede viblau Nybegynder
03. juni 2014 - 14:49 #4
det skriver ikke noget :) har lige fundet ud af den virker på min søns tv som er 40" min anden søn har et på 46" der virker den ikke og mit tv er 50" har så prøvet at ændre skærmopløsning ved tilslutning af 46" og 50" tv'et men det forandre ikke noget, vil det så sige at min HP bare ikke virker til andre tv end 40" og ned? købte den fra ny for 2 år siden.