Avatar billede okf2000 Praktikant
27. maj 2014 - 15:06 Der er 3 kommentarer

outlook 2010 bliver ved med at smide mails i uønsket.

hej.

jeg har et problem på med outlook 2010.
den bliver ved med at smide mails i uønsket selv om jeg har godkendt modtagen.
her været inden manult at sætte dem i godkend listen, men selv det har ikke hjulpet.

der er nogen som har en løsning på dette problem.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. maj 2014 - 17:30 #1
Ligger der en regel på adressen, eller en del af den, som smider post i uønsket?
Avatar billede okf2000 Praktikant
28. maj 2014 - 08:56 #2
nej der er ikke regler oprette. og domærnet som de mails kommer fra har jeg lagt i dem som jeg har tilid til manualt.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. maj 2014 - 09:05 #3
her er en opskrift på (evt midlertidigt) at slå det indbyggede spamfilter fra.
To summarize: The junk mail filter appears to be configured on a per-mailbox (email address) basis, which is perfect in my opinion.  The issue is that there doesn't appear to be a way to configure this within the GUI.  The workaround that I've discovered is to send an email message to each of your email addresses, then open each message, and while in each message, adjust your junk mail filter settings.  You will notice as you edit the settings within each message that the configuration window title bar will reflect that you are adjusting the settings for mailbox *** Email address is removed for privacy ***.  Once you configure the settings for each of your test messages, the test messages can be deleted.
I have also seen it suggested to disable the junk mail filter entirely via a registry adjustment, however I really didn't want to disable my safe/blocked senders lists, just Outlook's perception of what is junk via the junk mail filters.

bare for at se, og det hjælper.