Avatar billede ZykicK Nybegynder
13. maj 2014 - 11:15 Der er 6 kommentarer

Windows 7 åbnet vindue lægger sig bagerst

Hej.

Jeg arbejder i flere programmer dagligt, men en funktion i win7 gør åbenbart at nogen programmer ligger sig øverst i min brugerflade.

Eksempel jeg har 2 programmer åbnet. Program nr 1 ligger øverst men jeg vil arbejde i program 2 og går ned i "toolbaren" og vælger program 2, så kan jeg se at program 2 åbner sig bagved program 1. For at kunne vælge program 2 er jeg nu nødsagt til at minimere program 1. Hvilket er pisse irreterende.

Håber nogen kender problemet og ved hvad man skal gøre for at fixe det.

Mvh Mike
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2014 - 14:45 #1
hvis det er windows jobliste, så har den indstilinger/altid øverst - klik på den, så den ikke er markeret med hak.
andre programmer med en 'altid øverst' funktion burde have tilsvarende muligheder.
Avatar billede ZykicK Nybegynder
14. maj 2014 - 11:46 #2
Det er ikke windows jobliste og heller ikke et program med en lign. funktion udover den windows 7 åbenbart har indbygget, aner bare ikke hvor jeg slår det fra.

Fx kan jeg have åbnet Excel 2 gange således jeg har flere Excel programmer åbnet samtidigt og ikke bare ark. og af en aller anden grund vil det ene altid lægge sig øverst.

Mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
14. maj 2014 - 13:52 #3
ligger der kode i den så den opdaterer løbende - så er den aktiv, og vil ligge forrest.
Avatar billede ZykicK Nybegynder
14. maj 2014 - 14:11 #4
Nej der er ikke noget kode
Avatar billede claes57 Ekspert
14. maj 2014 - 14:23 #5
den kan jeg ikke løse - min vil gerne to ark/dokumenter side om side (win8.1 / office2007).
Jeg har dog tilkøbt en 'faneblads-ting' så jeg slipper for flere vinduer http://www.extendoffice.com/product/office-tab.html det virker hurtigere at arbejde med til mit brug.
Avatar billede ZykicK Nybegynder
15. maj 2014 - 08:13 #6
Pokkers håber der er en anden der kan hjælpe mig så, men du skal have tak for forsøget.