Avatar billede sypherian Nybegynder
06. maj 2014 - 14:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vandkøling

Jeg har nu i det sidste halve år planlagt mit kommende build som jeg starter på i slutningen af Juni. Har som udgangspunkt styr på alle hardware delene, det ensste jeg venter på er de nye Haswell K cpu'er og Z97 chipset bundkortene som rammer markedet inden for kort tid.

Alle dele er valgt til vandkølingen jeg står dog med et problem som jeg ikke rigtig kan finde svar på. Jeg har valgt et cylinder reservoir som er lavet af glas der er som udgangspunkt to mærker (som jeg ved af) det ene er XSPC's Photon 170 eller 270 og Aquacomputer's aqualis reservoir (som kommer i et hav af udgaver) disse kan købes så pumpen kan monters direkte på reservoiret, som udgangspunkt er fordelen at du slipper for at skulle finde en top til pumpen og lede efter et sted at montere/gemme den, men er der ulemper forringet flow osv.

Hvis i har brug for flere informationer som er relevant til spørgsmålet eller af bare ren interesse så endelig spørg.

På forhånd tak

Sypherian
Avatar billede navoan Nybegynder
06. maj 2014 - 15:46 #1
Prøv at spørg inde på hol.dk
Avatar billede sypherian Nybegynder
07. maj 2014 - 02:00 #2
super takker for hjælpen kan du ikke lige smide et svar så jeg kan fodre dig med nogle point.
Avatar billede navoan Nybegynder
07. maj 2014 - 16:52 #3
bom