Avatar billede boeglund92 Nybegynder
03. maj 2014 - 21:44 Der er 3 kommentarer

Min tredje skærm starter ikke, når jeg starter min computer op.

Hej folk!
Jeg har som sagt 3 skærme sat til, men når jeg starter min computer op, starter den 3ede ikke op, hvilket jeg synes det er super træls.
Det bliver brugt VGA, HDMI og Displayport, og det er igennem Displayport, hvor den 3ede ikke gider starter!
Nogen der har nogen andelse ?
Avatar billede kurtba Ekspert
04. maj 2014 - 01:39 #1
Sidder alle 3 porte på samme grafikkort? Jeg tænker på, om displayporten måske sidder på et indbygget grafikkort, mens det de andre så sidder på et ekstra grafikkort?
Avatar billede boeglund92 Nybegynder
04. maj 2014 - 04:05 #2
Alle 3 stik er sat til kortet.
Avatar billede kurtba Ekspert
04. maj 2014 - 21:14 #3
Ok. Jeg har ikke selv prøvet med 3 skærme, så derfor ved jeg ikke helt, hvorledes det styres. Men der må vel være et sted i grafikkortets opsætning, hvor du skal sætte den til at bruge 3 skærme. Kan du finde det sted og kan du se, at alle 3 skærme blive aktiveret.Har du prøvet med displayporten alene? Den kunne jo godt være defekt.1