Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
27. april 2014 - 15:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fjern analytics #. fra url

Hej nå nu har jeg brug for lidt hjælp :-)

Jeg har pillet lidt ved analytics og webmaster tools og nu har jeg lagt mærke til jeg har fået noget ekstra i min url :-S

min forside er fin men jeg tænker det er pga rewrite fra index.php til rent domæne /
forside: http://www.edb-eksperten.dk/

under side: http://www.edb-eksperten.dk/service-og-reparation.html#.U10HLfl_tps

her på undersiden kan i se #.U10HLfl_tps som ikke høre hjemme i min url.

hvordan få jeg fjernet det igen?
Avatar billede Spliids Nybegynder
03. maj 2014 - 00:12 #1
Det er ikke dine google værktøjer der laver ulykker på siden, de ingen fejl at se på det punkt.

Din live chat laver et par små fejl i koden og det kan meget vel være der problemet ligger.

Ellers er det svært at hjælpe med uden koden foran næsen.
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
12. maj 2014 - 09:34 #2
Nå jeg fandt svaret selv det var et script som blev testet samtidig med at jeg pillede ved analytics og webmaster tools.

jeg har lavet et nyt script der fjerner det fra url nu som en midlertidig løsning til det script der er problemet er fikset.