Avatar billede lanida Nybegynder
19. april 2014 - 19:09 Der er 2 kommentarer

Programmer fylder mere end det er muligt?

Hej

Jeg har fået et problem med min telefon, Samsung Galaxy s4, som ikke rigtig giver nogen mening. Programmerne fylder mere end det er muligt, som kan ses på dette billede:
http://imgur.com/xNlc5YK

Er der nogen der kan give mig en forklaring/løsning på problemet?
Jeg kan hverken opdatere eller installere nye apps, så det er ret irriterende.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
19. april 2014 - 21:33 #1
Har du et sd-kort i din telefon. ?

Hvis ja har du så flyttet de programmer det er muligt dertil ?
Avatar billede lanida Nybegynder
19. april 2014 - 22:19 #2
Jeg har slettet hele cache, samt flyttet alt hvad jeg kunne til SD-kortet, og data fra google store, som jeg læste kunne hjælpe - men ikke gjorde.

Men det undrer mig bare sindsygt at der står jeg kan bruge 18GB på programmer, når der kun er 9GB plads ledigt på indre telefon.

At der så heller ikke kan installeres noget, når jeg tydeligvis har over 3,5GB ledig plads er så også noget jeg heller ikke kan forstå.