Avatar billede rasmus3500 Nybegynder
09. april 2014 - 17:34 Der er 5 kommentarer

En stærk mus

Jeg er på udkig efter en mus som ikke har de plastik-knopper under museknappen, men som istedet er lavet af et mere hårdt materiale, eftersom at min Razer Abyssal mus, bliver ved med at knække de plastik-knopper og jeg gider ikke lime dem igen.

Det behøver ikke at være en gamer mus, men den må gerne have et par knapper til diverse hotkeys.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. april 2014 - 22:30 #1
Kan varmt anbefale Corsair M95.
Avatar billede rasmus3500 Nybegynder
10. april 2014 - 16:31 #2
Ved du om den er solid som jeg har beskrevet den? Gider ikke en mus som går i stykker efter et års brug
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. april 2014 - 17:25 #3
Tro mig -den er solid nok. Jeg fik den nogenlunde da den blev lanceret og spiller vel en del Diablo 3 og lidt forskelligt first-person  shooters - og den er stadig som ny. Dertil kommer så nogle ret fixe makrosager.
Avatar billede rasmus3500 Nybegynder
12. april 2014 - 20:59 #4
Du syntes ikke at alle de knapper er i vejen?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. april 2014 - 23:04 #5
Ikke spor. Sjovt nok kunne man få den tanke, at de er udlagt nogenlunde ergonomisk... ;-)