Avatar billede MarkLanghoff Nybegynder
26. marts 2014 - 14:34 Der er 4 kommentarer

Lysstyrke kan ikke justeres - windows 8

Hej Eksperter

Jeg er ejer af en Samsung bærbar computer med windows 8, hvor jeg ikke længere kan justere lysstyrken på skærmen, efter jeg har taget en opdatering for godt 3 måneder siden. Hvis jeg trykker fn + F2 eller F3 vises lysstyrke indikator på skærmen, den går op og ned, men der sker intet.

Jeg har prøvet næsten alt under indstillinger...

Håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe, for det er næsten ikke til at arbejde med.

Hilsen

Mark Langhoff
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. marts 2014 - 15:56 #1
Prøv i kontrolpanel om der er nogle ting der skal aktiveres?
http://img718.imageshack.us/img718/914/administrerlyd.png
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. marts 2014 - 16:08 #2
ups. jeg kan åbenbart heller ikke læse ordentlig
Prøv i kontrolpanel Skærm lysstyrke.
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2014 - 16:15 #3
Måske gå ind under samsungs hjemmeside og downloade driveren igen til de der tastatur genveje, men slet den gamle først.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2014 - 13:06 #4
Fik du det løst?