Avatar billede Shimotall Nybegynder
01. marts 2014 - 21:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

LYD

Hej

Har købt et logitech system ( Z906 ) som er sat med et optical til PC  -- og nu kan jeg ikke få lyd i mit headset ( mærke RAZER ) -- har realtek som lyddriver , og når jeg tjekker lyden der er der fuld knald på headset  -- men ikke i spil og nettet ?? - mit headset er koblet til bag-udgangen på PC som før

Nogen hjælp Hilsen Simon
02. marts 2014 - 09:30 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---
Avatar billede Shimotall Nybegynder
02. marts 2014 - 10:44 #2
OS er Windows 8.1 pro
Avatar billede Shimotall Nybegynder
31. marts 2014 - 17:32 #3
DENNE TRÅD - er lukket , må køre omskift manuelt ( TAK RealTek )
Avatar billede Shimotall Nybegynder
16. juli 2014 - 17:54 #4
Fikset