Avatar billede Novice-1 Forsker
27. februar 2014 - 03:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hos one.com --skifte fra web editor..?

hej
    har en lille hjemmeside hos one.com, hvor jeg hidtil har brugt skabelonen web Editor, men synes at det går alt alt for langsom når jeg skal ind at redigerer.

Har nogen et forslag til hvordan at jeg kan få en meget hurtigere side derinde -uden jeg skal til at lære en hel hel  masse om hjemmesider.

Og sådan at det jeg lige nu har på hjemmesiden -med sikkerhed- ikke lige pludselig forsvinder,
eller det med sikkerhed kan kopieres over, hvis man starter på en hel frisk

Jeg bruger nyeste version af firefox, hvis det kan være årsagen til hastigheden, den manglende
-og de jævnlige meddelelser om at annullerer -eller fortsætte, uanset problemer med script på siden.

Nåh måske burde jeg ende med at efterlyse en eller to timers hjælp til at starte på en helt frisk, men er pensionist :-) så ...
har iøvrigt bærbar pc

på forhånd tak!
Avatar billede sky Nybegynder
27. februar 2014 - 08:24 #1
Prøv at kigge på wordpress. Det er nemt at komme i gang - og der kan tages automatisk backup til enten dropbox, fil eller andet.

Hastigheden skyldes ofte, at enten ligger der store billeder på siderne eller også ligger dit websted på en langsom server :-)
Avatar billede DonSkoD Juniormester
27. februar 2014 - 09:35 #2
Hvis du logger ind på dit kontrolpanel på one.com så kan du bede om en 1-kliks-installation af Wordpress.
Du skal nok lige rydde din nuværende hjemmeside (log på FTP og slet alt), før du installerer Wordpress.
Avatar billede Novice-1 Forsker
28. februar 2014 - 02:25 #3
lige til info, hastigheden her er 5,3 / 0,81 mb computeren er 2,3 GHz og 64 bit.
  Ser enkelt/ simpelt ud med wordpres, så det ender det sikkert med
Avatar billede Novice-1 Forsker
13. marts 2014 - 14:05 #4
underligt, jeg  skrev da kommentar i går og bad jer  begge skrive et "svar"  således at jeg kan give point.
men gode gerninger kan naturligvis ikke gøres for ofte :-)

måske jeg starter med at oprette prøveside et år så jeg kan eksperimentere lidt derovre.
Avatar billede Novice-1 Forsker
17. marts 2014 - 20:13 #5
hvis i ikke skriver et "svar"  tager jeg selv pointene  -for at få  lukket :-)