Avatar billede maxwell Nybegynder
26. februar 2014 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jobtitlen IT Ansvarlig på engelsk

Hejsa

Hvad ville I mene at jobtitlen IT Ansvarlig skulle hedde på engelsk?
Avatar billede FastEthernet Novice
26. februar 2014 - 16:24 #1
IT Manager eller System Administrator, alt efter hvem man spørger og hvad der helt præcist ligger i "IT ansvarlig". Jeg vil dog mene at IT Manager er det mest korrekte af de to i denne sammenhæng.
Avatar billede maxwell Nybegynder
26. februar 2014 - 17:09 #2
Takker. Smid et svar
Avatar billede FastEthernet Novice
26. februar 2014 - 18:26 #3
Værsgo
Avatar billede arne_v Ekspert
26. februar 2014 - 19:33 #4
Jeg er ikke overbevist om de titler vil give engelsk talende de rette associationer.

Hvis du har nogen under dig maaske: Head of MIS.

Hvis du ikke har nogen under dig maaske: IT Specialist.