Avatar billede Jakie Juniormester
24. februar 2014 - 22:11 Der er 1 løsning

denver tablet taq-80053?

Hej eksperter

Jeg overvejer, at købe en Denver tablet taq-80053 til ca. 900 kr.

Jeg er klar over at jeg ikke køber en iPad og at billige tablets er meget udskældte og har dårlige anmeldelser.

Jeg er dog imponeret over den quad gøre processor.

Mine behov er selvfølgelig vigtige art forstå, til at vurdere, om det er et godt godt køb set relativt ud fra prisen.

Jeg skal ikke bruge den til det store andet end at surfe på nettet, se film på netflix, bruge hotmail, læse, måske skrive noter, netbank og spille poker på pokerstars.

Alt dette uden at det går alt for langsomt.

Hvad synes i? Er det muligt med sådan en discount tablet?
Avatar billede sve80 Nybegynder
25. februar 2014 - 08:31 #1
Vi købte for et års tid siden en Ennovia dualcore 10" tablet til min søn, der elsker at spille Angry Birds og Subway Surfer, idet han er for lille til Playstation og Xbox m.fl.

Da det er til en dreng på 3+ ville jeg heller ikke ofre en dyr tablet, så valget faldt på Ennovia'en til 1.200kr. Denver-modeller var også i spil, tænker at kvaliteten er nogenlunde tilsvarende.

Jeg synes den virker fint, og MEGET fint set i forhold til prisen. Der hvor den store forskel er fra de billige til de dyre, selvom specs er nogenlunde ens er:

- Opstartstiden er få sekunder langsommere selvom frekvens og RAM er ens
- Batteritiden er noget kortere, men stadigt tilfredsstillende.