Avatar billede serverservice Praktikant
05. februar 2014 - 20:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genvejstast til at starte 2. skærm på grafikkort

Hej jeg har brug for hjælp .

Skal opsætte en PC så den kan skifte til anden skærm på grafikkort vha. en genvejstast.

Jeg har i princippet fundet hvor det kunne sættes , men ved ikke hvordan man gør. Og den skal kunne skifte tilbage igen til skærm 1 med en genvejstast.
Grafikkort Radeon HD6450 Sapphire er den ene mulighed - har 1 VGA , 1 dvi (digital) og 1 HDMI.

Muligheder på grafikkort driver .
Man kan oprette en skrivebord for en skærm , men ved ikke helt om det kan bruges, ?
se her http://server-service.dk/VGAskrivebord.png

Genvejstast man kan bestemme en genvejstast samt kommando - f.x at den skal åbne et program ( kunne være et script eller macro som skifter til skærm 2)
http://server-service.dk/VGAgenvejstast.png

Jeg sætter max point af , da jeg er lidt i tidsnød - ideer til hvad skal gøres .. på forhånd tak  Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
05. februar 2014 - 21:20 #1
Nå jeg har fundet en funktion under genvejstaster hvor man kan indstille flere funktioner ..
Avatar billede serverservice Praktikant
10. februar 2014 - 14:49 #2
Hjælp jeg har stadig brug for et grafikkort der kan det og med analog porte -ok ?
Avatar billede serverservice Praktikant
20. februar 2014 - 08:50 #3
lukker