Avatar billede Sc0rpi0 Praktikant
31. januar 2014 - 10:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan Blokerer Jeg Live Mail Fra Internettet Når Jeg Bruger VPN

Hej
Jeg er rendt i et problem jeg ikke selv kan gennemskue.
Jeg har forsøgt at oprette regler i både router og firewall der ville blokere mail programmet så snart jeg koblede på VPN'n, men noget glipper for jeg kan stadig søge og sende mails.
Reglerne er oprettet så de blokerer adgang til den eksterne IP som alt kommunikation sendes igennem når jeg bruger min VPN (og altså ikke min interne ip som VPN viser i Status, er desuden prøvet med samme resultat.

Jeg mangler hjælp til at få dette til at virke, da jeg modtager advarselsmail fra postmaster (Windows Live Mail og TDC) om at mine konto udsender spam når jeg er på VPN.

Jeg kunne selvfølgelig blot nedlukke MailProgrammet før jeg gik på vpn, men jeg er en klovn til at huske på det, så der må findes en vej til at få routeren/firewallen til at klare dette, eller er jeg nødt til at blokere port 465, 587, 110 og 25. Jeg bruger windows 7, ZAE og Dlink router.
Avatar billede Sc0rpi0 Praktikant
03. maj 2014 - 22:23 #1
Solved
Avatar billede Sc0rpi0 Praktikant
03. maj 2014 - 22:24 #2
Solved