Avatar billede badboy19 Nybegynder
28. januar 2014 - 22:51 Der er 1 kommentar

Spil minimere automatisk

Hej alle
Ved godt der er mange andre forum omkring dette emne, men jeg har endnu ikke fundet en løsning.

Når jeg gamer (ligegyldigt hvad) minimere mit spil til skrivebordet automatisk ca. hver 30. sekund. Det sker også når jeg ser
fx youtube full screen.
Min computer en splinterny, så et forslag om en scanning af computeren er udelukket. Min skærmopløsning er 1920x1200 og kører win 7 64 bit. Har opdateret alt, og lukker alle ubetydelige programmer mens jeg kører spillet. Har selv prøvet at køre programmet gennem Razor Game Boster, men ingen succes. Jeg gider ikke at køre mine programmer i window mode.

Håber på et fornuft forslag på mit problem

Tak
29. januar 2014 - 06:14 #1
Velkommen til E. ...

...automatisk ca. hver 30. sekund.... - også når DU ikke rører ved noget som helst ???

Bærbar / Stationær ?