Avatar billede bygballe Nybegynder
26. januar 2014 - 16:47 Der er 9 kommentarer

Pop up vindue "Siden svarer ikke"

Når jeg chatter i forskellige chatsrooms får jeg ustandselig et lille hviddt pop-up vindue hvor er står:

Siden svarer ikke
Følgende side(r) svarer ikke. Du kan afvente svar fra dem eller afslutte dem.
(så er der en lille ramme med navne på nickname jeg chatter med og nederst kan man trykke på 2 muligheder: Afslut sider eller Vent.

Helt til venstre er der en lille tegning af en computer med et halstørklæde. og 2 rimfnug.

Jeg kan sagtens lukke for vinduet på x øverst til højre - og kan sagtens chatte videre.

Jeg har windows 7 home Premium,google chrome installeret og avast antivirus.
Har prøvet systemgendannelse uden held.
mvh
Niels B
27. januar 2014 - 06:11 #1
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede bygballe Nybegynder
27. januar 2014 - 17:47 #2
Det hjalp desværre ikke med en Adwcleaner. Installerede den 2 gange.
28. januar 2014 - 06:44 #3
Jeg / vi vil gerne se LOGGEN derfra ...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede bygballe Nybegynder
28. januar 2014 - 10:11 #4
hmmmm...

Jeg ved desværre ikke hvad du mener med "LOGGEN"? (kender kun loggen fra en hastigsmåler på et skib)

Jeg ved desværre heller ikke hvad du mener med at jeg ikke må lægge et svar?... Det virker da unaturligt at man ikke må det?

mvh
Niels
28. januar 2014 - 17:24 #5
Se i

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt

INDHOLDET i den fil skal du lægge her i tråden ..
Avatar billede bygballe Nybegynder
28. januar 2014 - 18:05 #6
Den skulle være her:

# AdwCleaner v3.017 - Report created 27/01/2014 at 14:18:43
# Updated 12/01/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (32 bits)
# Username : niels - NIELS-MSI
# Running from : C:\Users\niels\Downloads\AdwCleaner.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16428

-\\ Google Chrome v

[ File : C:\Users\niels\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [613 octets] - [27/01/2014 14:18:43]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [672 octets] ##########
28. januar 2014 - 20:23 #7
Hvilken Browser bruger du typisk ?
Og er det "kun" ved nævnte Chat rooms at 'fejlen' kommer ?
Avatar billede bygballe Nybegynder
29. januar 2014 - 15:13 #8
Bruger Chrome.
Men har i dag afprøvet Explorer - hvor der ikke fremkom 'fejl' med pop-upvindue.
Så noget kunne tyde på opsætningen i Chrome hos mig. Jeg synes dog ikke at jeg har været inde at ændre noget.... eller med et "flueben" eller noget.
Har tidligere brugt Explorer - men synes ikke den var så god sammen med gmail.com.
30. januar 2014 - 06:25 #9
(Andre må gerne ta' over ...)