Avatar billede 7a7a Nybegynder
23. januar 2014 - 18:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SMTP på egen server via TDC

Hej Eksperter
Jeg har en mailserver (hMailServer 5.3.3) på en stofanet opkobling.
Indtil videre har den kørt fint, men nu har jeg en ven der er skiftet til TDC.
Hvad skal SMTP være når man ikke kan bruge TDCs SMTP.
Jeg har prøvet at bruge min egen mail.egetdomæne.dk som virker fint til POP3 og jeg har prøvet mail1.stofanet.dk som virker fint på min egen opkobling (men jeg har også stofanet).

Min ven har en fast IP som er et krav ved TDC for at få åbnet for port 25. Jeg kan dog ikke finde ud af om port 25 er åben.

Hjælp
Avatar billede 7a7a Nybegynder
23. januar 2014 - 18:39 #1
Det skal måske lige forklares at min vens email/domain er tilknyttet min server. Så det er IKKE en TDC mail.

Bare en note.
Avatar billede 7a7a Nybegynder
23. januar 2014 - 19:26 #2
Lukker, fandt svaret selv.
Noget så simpelt som at markere SMTP kræver godkendelkse under Flere indstillinger.
Avatar billede 7a7a Nybegynder
23. januar 2014 - 19:27 #3
Med brug af egen SMTP