Avatar billede jeppeshansen1 Nybegynder
23. januar 2014 - 08:50 Der er 2 kommentarer

Beovision 10 og installering af Apple Tv

Er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg har et beovision 10 og har lige købt et apple tv, nyeste danske udgave.
At navigere gennem menuerne på tvet er jo helt umuligt og jeg kan ikke finde ud af at indstallere apple tvet.. Er det bare mig eller har BogO bare verdens mest uduelige system? Eller er det bare meningen at der skal en b og o tekniker til 1500 kroner i timen for at indstallere et simpelt apple tv??

Jeg har lige nu et TDC boks i den ene hdmi, a - og prøver så at koble apple tvet til hdmi stikket der hedder b.

Jeg har en knap på min fjernbetjening der bl.a har knappen "tv" - Det må da være muligt at få apple tv ind på den?? Jeg går i tv, så menu 2 gange og under indstillinger er der alt alt for mange muligheder og intet virker..

Jeg har et par beo4 fjernbetjeninger hvis det betyder noget.

Takker mange gange.

jeppeshansen
Avatar billede Blandy Praktikant
23. januar 2014 - 11:22 #1
Du skal skifte source til den HDMI indgang du har sat din apple tv i. Det var vist "b" du kaldte den.

Du kan ikke skifte over så det er på "tv" knappen der figurer som kilden til apple tv. Det vil være hdmi indgangen uanset hvad.
Avatar billede jeppeshansen1 Nybegynder
23. januar 2014 - 16:17 #2
Ja, men jeg finder så ikke B indgangen nogen steder i menuen? Leder nok efter en der står med en beovision 10 som kan gå ind og se hvilke indstillinger det står på!

Jeg kan godt få x boxen til at virke!