Avatar billede JenniferGretheMorey Nybegynder
21. januar 2014 - 11:32 Der er 2 kommentarer

Pige med INGEN it forståelse mangler hjælp til mac mail.

Åh hvor skal jeg starte. Min mail virker ikke på min sekundære mail, jennifer@morey.dk. Jeg har søgt på lidt forskellige metoder til at få den til at virke inde og jeg har forsøgt det meste, jeg har telia som internet udbyder men lige nu er jeg ikke hjemme i min lejlighed og bruger et andet internet men det burde da ikke forudsage at min mail er passiv?

Desuden skal jeg ændre min signatur 100 gange om dagen da den hele tiden sørger for at bruge en gammel signatur, og der er fejl i den signatur.

Jeg har smpt.mail.dk og 995
21. januar 2014 - 12:20 #1
Velkommen til E. ...

Hvilket Mail program ?

Evt. hvilket Styresystem ?
Avatar billede JenniferGretheMorey Nybegynder
21. januar 2014 - 12:36 #2
Mac ios, og det er mail programmet der ligger som standard på en appel computer. Jeg har en macbook air :-)