Avatar billede Baun92 Nybegynder
19. januar 2014 - 12:22 Der er 5 kommentarer

Intet signal på nogle kanaler

Hej Eksperter.
Jeg har den store TV-pakke fra Stofa som egentlig virker fint. Jeg anvender en HDD boks som er helt ny. Næsten alle kanaler virker perfekt, men på følgende kanaler får jeg beskeden "E48 - Intet signal":
DK4
DR2
DR3
DR Ultra
DR Ramasjang
DR K
Folketinget
Altså 7 ud af 57 kanaler som ikke virker. Jeg tænkte, at det kunne være et eksternt problem efter næsten alle kanalerne er udbudt af DR, men jeg har faktisk ingen anelse.
Nogen der kan forklare problemet og evt. give en løsning? :-)
Avatar billede Baun92 Nybegynder
19. januar 2014 - 14:12 #1
Har lige fundet ud af, at netop disse kanaler virker fint i stuen, men ikke på det TV jeg bruger mest, som er et andet sted i huset. Kunne det evt. være min antenneledning som er for ringe? Bare underligt, at det kun er de kanaler, som er helt uden signal mens alle andre kanaler virker til UG.

Nogle løsninger?
Avatar billede Jensen DK Novice
19. januar 2014 - 14:16 #2
Du skal nok bare have dit tv til at køre de rigtige frekvenser.
Avatar billede Jensen DK Novice
19. januar 2014 - 14:18 #3
Brug også VHF og måske kabelkanaler.
Avatar billede Baun92 Nybegynder
19. januar 2014 - 20:09 #4
Hvordan gør jeg det med en digital boks?
Avatar billede Jensen DK Novice
20. januar 2014 - 05:55 #5
Jeg snakker om dit tv, du har måske kun det program på tv som boksen har.