Avatar billede max-payne Nybegynder
18. januar 2014 - 17:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opsætning af Win XP 64-bit version

200 point gives, der vil komme flere under- spørgsmål.

Når jeg åbner IE, åbnes microsoft som foreslår at installerer
IE 8, men det får jeg ikke lov til.
Hvilken Internet Explorer passer bedst til Win XP 64-bit version ?
Link modtages gerne.
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2014 - 18:43 #1
Dig og dine mange point. Du ved hvor du kan putte dem op!!!
Luk du hellere dine åbne spørgsmål.
Hvis du var seriøs, ville bare 15 point være ok.
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2014 - 21:08 #2
Jeg vil godt beklage den øverste formulering, men det irriterer mig, at der smides lokkemad foran brugerne, i form af point. Som om vi var nogle tumber, som lod os friste af det. De som gerne hjælper andre her på E. gør det af lysten til at hjælpe, og point spiller ingen væsenlig rolle.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2014 - 21:23 #3
IE 8 er så vidt jeg ved den sidste version der passer i XP.

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=21956
Kan kun se den engelske version.

Prøv evt at gå i Windows update og vælg brugerdefineret opdatering.
Her burde du måske kunne finde download af den, og måske en på dansk.
Avatar billede max-payne Nybegynder
19. januar 2014 - 07:38 #4
XP 64-bit version findes kun på engelsk.
Jeg kan ikke få lov til at installerer Internet Explore 8, hverken på dansk eller engelsk.
Hvad gør jeg så ?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2014 - 08:09 #5
Hvilken fejl får du?
Avatar billede max-payne Nybegynder
19. januar 2014 - 17:06 #6
Windows update finder fejl og kan ikke køre.
Når jeg prøver at installerer IE8 (engelsk) får jeg atvide at programmet ikke passer til XP 64-Bit vertion, Installationen afbrydes.
Jeg kan ikke få det til at køre med IE6 eller IE7, den er for gammel
Avatar billede max-payne Nybegynder
21. januar 2014 - 05:21 #7
jeg har hentet service Pack 2 og service Pack 3 og brændt dem på cd.
Bruger man samme Service Pack til 32 bit og 64 bit XP  ?
Avatar billede max-payne Nybegynder
30. januar 2014 - 08:32 #8
Det er kedeligt at når jeg søger hjælp, og opretter spørgsmål, så får jeg ikke rigtigt nogle svar.
Så jeg tager mine point selv.