Avatar billede dvb Nybegynder
16. august 2001 - 09:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Access export til Excel

En bekendt har lavet en database (Access 2000)  til lille jeg. Der ligger 7-8 forskellige tabeller i denne database. Nu skal dataene i basen ud i et Excel regneark og mailes til kunden. Dette skyldes også, at kunden ikke skal have selve basen tilsendt, men alene de data der ligger i (altså de forskellige poster).
Kan du guide mig igennem ?, da mit kendskab til Access endnu ikke er kanongodt.
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. august 2001 - 09:49 #1
åben tabel-> gå i filer-> vælg Exporter -> vælg excel regneark... bingo
Avatar billede microtec Nybegynder
16. august 2001 - 09:54 #2
Et svar på dette spørgsmål kan ikke give 500 point.
Det hører absolut til i kategorien \"let\", hvilket er 15 point.
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. august 2001 - 09:58 #3
SHUT UP !  :-)
Avatar billede dvb Nybegynder
16. august 2001 - 10:08 #4
Jeg skrev forkert f.s.v. angår point ! Ville have skrevet 50 - men kom til at skrive 500 og \"Opdater\". Da jeg ville rette ned til 50 point igen fik jeg at vide, at \"Du kan ikke sætte point ned igen\".
Derfor. Sorry :-)
Avatar billede korup Nybegynder
16. august 2001 - 10:10 #5
Så vælg dit eget svar og påret et nyt, og giv visto.dk sine fortjente point

/korup
Avatar billede microtec Nybegynder
16. august 2001 - 10:10 #6
visto.dk >> Vil du virkelig være bekendt at modtage 500 point for et standard svar, det tager 2 minutter at skrive?

dvb >> Det lyder også mere rimeligt :o)
Avatar billede microtec Nybegynder
16. august 2001 - 10:11 #7
Det er ikke nødvendigt at oprette et nyt spørgsmål.
Point kan fordeles ved at trykke på \"Avanceret\".
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. august 2001 - 10:15 #8
BAAASSSTTTAADDDD :-)