Avatar billede Akckonrad Nybegynder
05. januar 2014 - 15:18 Der er 11 kommentarer

Tastatur hjælp!

Hejsa allesammen. Jeg har et problem med min bærbarer computer. ude i højre side af tastaturet sidder tallene på min computer, hvilket sikkert ikke er meget unormalt, men jeg kan ikke bruge tallene Men der sidder sådan nogen pile på dem, ligesom der gør et andet sted på tastaturet, og de virker helt fint. Jeg kan heller ikke få dem til at virke ved at trykke på den der "num iK" som ellers plejer at få det til at virke.
Håber der en der ligger inde med noget, på forhånd tak.

Vh Andreas :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2014 - 15:26 #1
Hej Andreas og velkommen til.
Hvor lang tid hat de ikke virket?
Har du overvejet at systemgendanne til før du fik problemet?
Avatar billede Akckonrad Nybegynder
05. januar 2014 - 15:38 #2
Hej 220661. Det har faktisk aldrig virket, men pilene på tallene virker, så det må jo bare være et eller andet jeg skal ændre ikke?
Vh Andreas
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2014 - 15:43 #3
Jo det burde man tro. Prøver at kigge efter løsning på det.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2014 - 15:45 #4
Hvilket system kører du?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2014 - 15:48 #5
Kan det tænkes der er en anden taste der hænger?
Avatar billede Akckonrad Nybegynder
05. januar 2014 - 15:49 #6
Det var virkelig, virkelig pænt af dig. Jeg har Windows 8 på den.
Avatar billede Akckonrad Nybegynder
05. januar 2014 - 15:49 #7
Hvordan giver jeg dig alle min point?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2014 - 15:52 #8
Det gør du når jeg lægger et svar og vi forhåbentligt har fundet problemet :-),
Desværre bruger jeg ikke Windows 8, men vil da prøve alligevel :-)
Avatar billede Akckonrad Nybegynder
05. januar 2014 - 15:53 #9
Hvad mener du med det ?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2014 - 16:02 #10
På en bærbar skal man vel bruge en taste for at aktivere disse pile taster, og derfor tænkte jeg at denne måske hænger.
På min stationære her er det tab tasten der aktiverer pilene på nummer delen af tastaturet.
Med hensyn til point kan du se her hvordan de tildeles, når man har fundet løsningen og et svar er lagt:
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
05. januar 2014 - 16:18 #11
På en del Bærbare er der en "lampe", som viser status på [NumLock] ??

Fabrikat, type, model på din PC ?